tirsdag den 24. april 2007

Messenger

Joh, Messenger er jeg nu on-line på fra i dag. Jeg prøvede egentlig for nogen tid siden hjemme, fordi en ven undrede sig over at jeg ikke var på Messenger og ikke havde en hotmail-adresse. Næh - det har jeg ikke følt et specielt behov for, mine andre mail-adresser opfylder fint mit behov! Men jeg prøvede jo - og brugte min kff.kk.dk - og blev så i tvivl om man måtte det. Så jeg undlod at bekræfte min adresse. Men i går ny opgave: Og så bekræftede jeg alligevel adressen i Messinger! I dag sagde den at jeg var online.... I tillæg har jeg også oprettet en hotmail-adresse, hva' pokker jeg så skal bruge den til. Men så længe ingen kender den sker der ihvertfald ingenting!

3 kommentarer:

Anne Ginnerup sagde ...

Du er da ret godt med, hva'! Godt gået. Jeg vil straks tilføje dig i mine kontaktpersoner i Messenger - så kan vi også snakke lidt sammen der, og få øvet os lidt.

Bente Jensen sagde ...

Det er absolut det bedste at bruge din kkmail. Jeg er faktisk lidt ked af at jeg har Messenger så længe at den kører på min Hotmail. Det gør jo nemlig nok at jeg er lidt sværere at finde, men så må jeg jo bare gøre opmærksom på mig selv på andre måder

Marianne sagde ...

Ha ha Jens Peter, det er for grineren - du skal nok blive en haj til det her. Nu har du også fået billede på.....SÅ GODT!